20.09.201915:15:05

На десятьох станціях столичної підземки більше не поповнюють та не продають картки метро

Це пов’язане із провадженням електронного квитка, повідомляють у КП «Київський метрополітен».

Наразі у касах 10-ти станцій метро вже не продають та не поповнюють картки метро. Зокрема, на «Хрещатику» (центральний вихід), на «Театральній», на «Майдані Незалежності» та «Академмістечко» (вихід до магазину NOVUS). Також у касах на станціях «Лісова» (вихід до ТЦ «Даринок»), «Арсенальна»,  «Теремки» (вихід до ТЦ «Магелан»)  та «Сирець». До переліку потрапили і станції «Почайна» (вихід до вул. С.Бандери) та «Площа Льва Толстого».

Натомість у цих касах можна придбати та поповнити Kyiv Smart Card. Водночас, можна буде використати раніше записані поїздки, скориставшись безконтактною карткою метро, як звичайно. Також оплатити проїзд можна е-квитком або жетоном.

На станції метро «Площа Льва Толстого» також реалізовуватиметься QR-квиток.

Більше про електронний квиток за посиланням: https://transport.kyivcity.gov.ua/.

«Гаряча лінія» для додаткової інформації: 044 366 55 55 або 15-51.

 

%d блогерам подобається це: